گروه ماشین سازی
فوایدعرق برگ گردو

فواید عرق برگ گردو

فهرست مطالب

فواید عرق برگ گردو

درمان ریزش مو

یکی از راه‌های تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو مصرف عرق برگ گردو است. عرق برگ گردو موجب تقویت فولیکول‌های مو شده و از ریزش مو‌ها جلوگیری می‌کند. علاوه بر عرق برگ گردو می‌توانید برگ‌های گردو را برای مدت زمان بیست دقیقه جوشانده و سپس بگذارید سرد شود و بعد آن‌ها را مستقیم بر روی موهای خود قرار ریخته و کف سر خود را ماساژ دهید.

درمان مشکلات کبد

عرق برگ گردو دارای خواص فوق‌العاده‌ای برای درمان بیماری‌های کبدی است. عرق برگ گردو حاوی مواد معدنی است که این مواد می توانند از کبد محافظت کنند. عرق برگ گردو می‌تواند کبد را از آسیب‌های احتمالی محافظت کند. علاوه بر این عرق برگردو می‌تواند از آسیب بیماری دیابت بر کبد پیشگیری کند.

تصفیه کننده خون

یکی از خواص عرق برگ گردو این است که این عرق گیاهی صاف کننده خون است. و نقش مفید و موثری در دفع سموم بدن دارد. عرق برگ گردو با تصفیه خون موجب صاف و شفاف شدن پوست صورت نیز شده و جوش صورت از بین می‌برد.

درمان بواسیر

عرق برگ گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و فیبر است. مصرف عرق برگ گردو یک راه درمانی مناسب و موثر برای درمان بواسیر است. برای بهره مندی از این خاصیت عرق برگردو کافی است که روزانه دو فنجان صبح و شب از عرق برگردو بنوشید.

درمان سرطان

عرق برگ گردو دارای خواص ضد سرطان و ضد تومور بوده و می‌تواند رادیکال‌های آزاد را از بین ببرد. عرق برگ گردو حاوی فلاونوئیدها است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. و این مواد سطح ایمنی بدن را افزایش داده و با از بین بردن رادیکال‌های آزاد خاصیت ضد سرطانی دارند. هم چنین عصاره هگزانی موجود در عرق برگ گردو به عنوان یک مهارکننده قوی در برابر سلول‌های سرطانی پروستات  عمل می‌کند.

کاهش قند خون

از جمله ویژگی‌های عرق برگ گردو می‌توان به تاثیر این عرق گیاهی به کاهش سطح قند خون و درنتیجه درمان دیابت اشاره کرد. این خاصیت عرق گردو احتمالا ناشی از وجود فلاونوئید‌ها و خواص آنتی اکسیدانی این عرق گیاهی است.

درمان سردرد‌های میگرنی

استفاده از عرق برگ گردو می‌تواند در تسکین سردردهای میگرنی بسیار موثر و مفید باشد. نوشیدن روزانه سه فنجان از عرق برگ گردو پس از صرف هر وعده غذایی در افراد می‌تواند به درمان سردرد‌های مزمن کمک کند.

پیچیدگی عضلات

عرق برگ گردو دارای خواص ضد درد و تسکین دهندگی است و می‌تواند همانند یک مسکن قوی عملکرده و باعث درمان پیچیدگی عضلات و کاهش درد آن‌ها شود. از عرق برگ گردو نه تنها برای درمان پیچیدگی‌های عضلات مصرف می‌کنند  بلکه می‌توان برای درمان ورم مفاصل نیز مورد استفاده قرار گیرد. عرق برگ گردو همچنین درمانی موثر و مفید برای رفع تقزس است. نوشیدن روزانه دو الی سه فنجان از عرق برگ گردو می‌تواند به درمان این مشکلات کمک کند.

برچسب ها: فواید عرق برگ گردو، خواص عرق برگ گردو، خواص برگ گردو، فواید برگ گردو، بایگانی دستگاه های عرق گیری اسوه صنعت اصفهان، خرید عرقیجات در هایپر اسوه سلامت ایرانیان

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فوایدعرق برگ گردو

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5