گروه ماشین سازی
روغن نارگیل با دستگاه روغن گیری

روغن نارگیل با دستگاه روغن گیری اسوه

فهرست مطالب

روغن نارگیل با دستگاه روغن گیری اسوه

بهترین روغن برای سلامت پوست و مو💎

💎 افزایش رشد مو
💎لوسیون بدن
💎مرطوب کننده بدن
💎آبرسانی مو
💎افزایش درخشندگی مو

روغن نارگیل به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد توسط متخصص پوست و مو بسیار توصیه می شود.

 خواص روغن نارگیل برای مو

آیا دلیل بلندی و درخشندگی موهای زنان مناطق ساحلی استوایی را می‌ دانید؟ بله، دلیل آن روغن نارگیل است. زنان در مناطق ساحلی استوایی تقریباً هر روز از روغن نارگیل برای موهای خود استفاده می کنند. این روغن غلیظ که شبیه کره است، به رشد سالم موها کمک کرده و به رشته‌ های آن درخشندگی می‌ دهد.

هم‌ چنین، روغن نارگیل در کاهش از دست دادن پروئین که اگر به آن توجهی نشود، می تواند منجر به خصوصیات ناسالم در مو شود، بسیار موثر است. به همین دلیل از روغن نارگیل برای محافظت از مو و تولید نرم کننده‌ ها و شامپوهای متنوع ضد شوره‌ ی سر استفاده می شود.

مطمئناً شما الان در حال فکر کردن به این هستید که چگونه از آن برای موهایتان استفاده کنید. به سادگی آن را به صورت موضعی به موها زده و یا از ماسک موی روغن نارگیل استفاده کنید.

 خواص روغن نارگیل برای پوست

آیا می‌ دانستید که روغن نارگیل برای پوست بسیار مفید است؟ این روغن، روغن ماساژی فوق العاده بوده که به عنوان مرطوب کننده برای انواع پوست‌ ها، از جمله پوست‌ های خشک، به کار می‌ رود. برخلاف گلیسیرین، استفاده از این روغن، هیچ گونه عوارضی برای پوست نخواهد داشت. به همین دلیل، هزاران سال از روغن نارگیل برای جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست استفاده شده است. بله درست خواندید، هزاران سال!! ممکن است تصور شود که استفاده از روغن نارگیل به تازگی مطرح شده است، اما باید بگوییم که سال‌ هاست از روغن نارگیل استفاده می‌ شود.

روغن نارگیل هم‌ چنین به درمان بسیاری از مشکلات پوستی همانند پسوریازیس، التهاب پوست، اگزما و دیگر موارد کمک می ‌کند. به همین دلیل، روغن نارگیل جزء اصلی بسیاری از محصولات بهداشتی مانند صابون‌ ها، لوسیون‌ ها و کرم‌ هاست. به علاوه، پیدایش چروک و افتادگی پوست را که معمولاً با بالا رفتن سن پدیدار می‌ شوند، به تاخیر می ‌اندازد. دلیل این مزیت، خواص شناخته شده ‌ی آنتی اکسیدان آن است.

مشخصات دستگاه روغنگیری کارگاهی اسوه صنعت اصفهان

  • پر فروش ترین دستگاه روغن گیر اسوه صنعت
  • مناسب هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های تولید و پخش روغن های گیاهی و کارگاه های روغن گیری
  • دارای ماردون بسیار قدرتمند و با آلیاژی ضد سایش و ضربه پذیر
  • قابلیت روغنگیری از تمام دانه ها
  • دارای ضمانت بلاشرط
  • دارای کنجاله ی بسیار خشک میله ای با کم ترین پسماند روغن
  • دارای اینورتر و قابلیت کنترل سرعت
  • کارکردی بسیار راحت و کاربر پسند
  • سرعت روغنگیری بالا
  • دارای کم ترین لرد و شفاف ترین روغن
  • دارای آچار چاکنت همراه با دستگاه
  • دارای موتور بسیار قوی و ضمانت شده
  • قابلیت روغن گیری ۲۴ ساعته بدون استراحت
  • ورودی دانه ۱۵ الی ۲۰ کیلو در ساعت

روغن گیر ODK 60

انواع دستگاه های روغن گیری:

دو روش برای استحلال روغن از دانه های روغنی وجود دارد: پرس گرم و سرد.

در روش پرس گرم، دانه ها را گرم می کنند و سپس آن ها را تحت فشار قرار می دهند تا روغنشان خارج شود. عموماً کارخانه های بزرگ صنعتی از این روش استفاده می کنند.

روش دوم، روش پرس سرد یا کلد پرس (Cold Press) است که طی آن، روغن موجود در دانه ها بدون آسیب به بافت ملکول های روغن، تحت فشار از دانه جدا می شود و روغنی بکر به دست می آید. در این روش، به دلیل این که دمای روغن خروجی پایین تر از 43 درجه می باشد، خاصیت روغن به طور کامل حفظ می شود. این تکنولوژی سالم ترین تکنولوژی برای تولید روغن از دانه های گیاهی به حساب می آید.

گروه ماشین سازی اسوه صنعت اصفهان، دستگاه های روغنگیری با ظرفیت و توان و ابعاد متنوع، در سطوح خانگی، فروشگاهی و کارگاهی تولید و عرضه کرده است که قابلیت روغن کشی از دانه هایی شامل کنجد، مغز آفتابگردان، تخم کتان و سیاه دانه را دارد.

از مزایای این دستگاه ها، کارکرد آسان آن، بدون نیاز به آموزش تخصصی در حضور مشتری می باشد. شایان ذکر است کم صدا بودن و نگهداری آسان دستگاه، آن را به گزینه ای قابل قبول برای کار در فضای منزل تبدیل کرده است.

کلیه دستگاه های روغنگیری اسوه دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

قابلیت های منحصر به فرد دستگاه های روغن گیری اسوه

دستگاه های روغن گیری ODK اسوه قابلیت کار مداوم و شبانه روزی و ظرفیت تولید بالا گزینه ایده آلی می باشد. پوشش تمام استیل، کارکرد بی صدا، موتور بسیار قدرتمند، گیربکس خورشیدی بهینه شده و بهره گیری از سیستم هوشمند خاموش کننده اتوماتیک و سیستم خنک کننده مجزا، استفاده از اینورتر جهت کنترل سرعت موتور، دارای چرخ قفل دار و اصلاح حدود 15 اشکال پیدا شده در دستگاه های مشابه از ویژگی های این دستگاه می باشد.
.======================
☎️📞شماره ی تماس:

09133395563

03191013484

روغن گیری از بنه کوهی با دستگاه روغن گیری ODK 60 اسوه

=======================
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾

پیج دستگاه های صنعتی و تولیدی اسوه👇
@osvehsanat
=======================
قیمت روغنگیر، صنایع غذایی حفیظی، دستگاه روغن گیری، روغن نارگیل، خواص روغن نارگیل، خط تولید روغن نارگیل، تولید روغن نارگیل، روغن گیری از نارگیل، روغنگیری از نارگیل

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روغن نارگیل با دستگاه روغن گیری

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5