گروه ماشین سازی
بهترین دستگاه آب گوجه گیری چند کاره صنعتی + قیمت

قیمت بهترین دستگاه آب گوجه گیری چند کاره نیمه صنعتی

فهرست مطالب

دستگاه رب گیری یا دستگاه آب گوجه گیری خانگی یکی از تجهیزات صنایع غذایی است که برای تولید آب گوجه، رب گوجه فرنگیِ، سس و چاشنی هایی ترکیبی استفاده می شود و همچنین فروش آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا گوجه فرنگی از آن دست صیفی جاتی است که به شکل‌های مختلفی مورد بهره برداری قرار می گیرد که سس گوجه فرنگی، و رب آن از پرکاربردترین آن هاست.

دستگاه آب گوجه گیری چندکاره صنعتی

دستگاه آب گوجه گیری خانگی

با توجه به دلایلی که در بالا به آن اشاره شد برخی خانواده ها به این فکر افتاده‌اند که با خرید دستگاه رب گیری خانگی، رب گوجه فرنگی مصرفی خود و دیگران را تولید کنند. لازم به توضیح است که شرکت اسوه صنعت اصفهان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید دستگاه های صنعتی در کشور می باشد که نمونه محصولات آن در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آب گوجه گیری

تهیه ی آب گوجه ی طبیعی در منزل بدون مواد افزودنی

آب گوجه فرنگی یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین آب میوه هاست که می توانید آن را تازه و با خیال راحت در خانه خود درست کنید! دستگاه آب گیری گوجه فرنگی ابزار همه کاره ای میباشد که بدون نگرانی در مورد قندهای اضافه شده، افزودنی ها یا مواد نگهدارنده، طیف گسترده ای از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های را فراهم می کند.

فواید آب گوجه فرنگی

خروجی دستگاه آب گوجه گیری سرشار از لیکوپن است، لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی است که فواید سلامتی چشمگیری دارد. با این حال، برخی بر این باورند که آب گوجه فرنگی ممکن است به اندازه گوجه فرنگی کامل به دلیل محتوای سدیم بالای موجود سالم نباشد.

مضرات آب گوجه فرنگی

نوشیدن یک فنجان از دستگاه آب گوجه‌فرنگی در هفته کاملاً بی‌خطر است ولی به یاد داشته باشید که در مصرف آن اعتدال را رعایت کنید. آب گوجه فرنگی اضافی می تواند به کلیه های شما آسیب برساند.

4 روش سنتی برای آب گیری گوجه

برای آبگیری در خانه بیش از چند روش وجود وجود دارد. در اینجا چهار روش برای استخراج آب گوجه فرنگی آورده شده است:

  1. گوجه‌فرنگی‌ها را به قطعات کوچک‌تر برش دهید و در یک کاسه بزرگ بریزید. از دستگاه پوره سیب زمینی برای له کردن گوجه فرنگی ها به صورت تفاله استفاده کنید و آب آن را آزاد کنید. سپس خمیر را از طریق یک صافی توری ریز یا کیسه شیر مغزی فشار دهید تا تا حد امکان مایع شود.
  2. گوجه فرنگی ها را در غذاساز پوره کنید. گوجه‌فرنگی‌ها را در غذاساز بریزید تا یکدست شوند. برای مقادیر زیاد گوجه فرنگی، آنها را به صورت دسته ای در غذاساز پوره کنید. مخلوط گوجه فرنگی را صاف کنید تا دانه ها و پوست آن از بین برود.
  3. گوجه فرنگی ها را از طریق آسیاب خانگی آب گیری کنید ابتدا آنها را در آب جوش بپزید سپس در آسیاب غذا قرار دهید. دسته را بچرخانید تا گوجه فرنگی ها را فشار دهید، سپس دسته را در جهت مخالف بچرخانید تا تیغه ها تمیز شوند. آب از سوراخ ها عبور می کند در حالی که دانه ها، پوست و پالپ در آسیاب غذا باقی می مانند.
  4. از آبمیوه گیری استفاده کنید. گوجه فرنگی ها را به اندازه کافی به قطعات کوچک برش دهید تا در لوله تغذیه آبمیوه گیری جا شود. یک شیشه یا فنجان اندازه گیری را زیر دهانه قرار دهید و با استفاده از دسته آبمیوه گیری گوجه فرنگی ها را در آبمیوه گیری فشار دهید. این روند را برای همه گوجه فرنگی ها تکرار کنید.

روش مدرن و صنعتی آب گیری از گوجه

طعم آب گوجه فرنگی ملایم تر از رب گوجه فرنگی یا پوره گوجه فرنگی است. با این حال، هنوز هم می تواند طعم گوجه فرنگی را به غذاها اضافه کند. برای این که مزه ی نهایی آب گوجه دستخوش تغییر نشود، باید از دستگاه از متریال استیل ساخته شده باشد. استیل در مواجهه با رطوبت دچار خوردگی نمی شود و در طعم محصول نهایی تغییری ایجاد نخواهد کرد.

میزان تولید دستگاه آب گوجه گیری چندکاره صنعتی

دستگاه آب گوجه گیری چندکاره صنعتی اسوه صنعت با میزان تولید 5 کیلوگرم در دقیقه می تواند از گوجه آبگیری کند. این دستگاه دارای ماردون قوی می باشد که از جنس استیل می باشند. ماردون به راحتی از دستگاه جدا می شود و برای توان آن را تمیز کرد و سپس دوباره مونتاژ کرد.

تست رایگان دستگاه آب گوجه گیری صنعتی

برای خریدی مطمئن می توانید از دستگاه آب گوجه گیری چند کاره صنعتی اسوه به صورت رایگان استفاده کنید. جهت هماهنگی برای تست دستگاه و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

03191013484

4.8/5 - (31 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین دستگاه آب گوجه گیری چند کاره صنعتی + قیمت

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5