گروه ماشین سازی
صادرات دستگاه ارده گیری

صادرات ده ها دستگاه به عراق

فهرست مطالب

صادرات ده ها دستگاه ارده گیری، روغن گیری و آسیاب به عراق

و باز هم افتخاری دیگر نصیب اسوه شد و با پشتوانه ی تیم قوی طراحی و تولید، و استفاده از متریال با کیفیت در ساخت، توانست در فراتر از مرزها اعتبار یابد.

طراحی سفارشی و ساخت ده ها دستگاه ارده گیری، روغن گیری و آسیاب به سلیمانیه، کشور عراق. برگ زرینی دیگر در کارنامه ی اسوه شد. این دستگاه ها به صورت کاملا استاندارد و زیبا بسته بندی و آماده ی ارسال شدند. دستگاه ها شامل ارده گیری های سایز 45، روغن گیری های صنعتی کالیبر 60 و دستگاه های آسیاب عطاری بودند.

مشتری عزیز ما جناب آقای اوات بوتان عمر، این دستگاه ها را با مارک و طراحی ویژه سفارش دادند. چرا که شرکت اسوه صنعت طراح و تولید کننده ی دستگاه های صنایع غذایی است و قابلیت سفارشی سازی دستگاه ها و رائه خدمات پس از فروش واقعی را دارد.

صادرات به عراق اولین بار نبود. اسوه صنعت تاکنون موفق به ارسال محصولات خود به چند کشور مختلف جهان. از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، عمان، امارات، هندوستان، فنلاند، انگسلتان و سوئد شده است.

برچسب ها: راه اندازی کسب و کار تولیدی، شغل های ساده اما پر درآمد، شغل های پر درآمد برای بانوان، دستگاه ارده گیری سنتی، دستگاه ارده گیری در یزد، فروش اقساطی دستگاه ارده گیری، قیمت دستگاه ارده گیری سنگی، بایگانی دستگاه های ارده گیری، ارده کنجد صنایع غذایی حفیظی، صادرات دستگاه ارده گیری

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صادرات دستگاه ارده گیری

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5