گروه ماشین سازی
فواید عرق گل زوفا

فواید عرق گل زوفا

فهرست مطالب

فواید عرق گل زوفا: محرک، معرق، ضد نفخ، ضد سرفه، ضد ویروس، ضد اسپاسم، ضد التهاب
موضعی، ضد آب ریزش بینی

طبیعت: گرم

عرق گل زوفا از بهترین عرق های گیاهی است که بیماری های مربوط به دستگاه تنفس مانند سرفه، آسم، برونشیت، سیاه سرفه بسیار مفید و موثر است. این گیاه خاصیت ضد میکروبی، ویروسی و باکتریایی دارد و خلط آور است. این عرق دارای ویتامین‌های A ،C ،E، فلاونوئیدها و آنتوسیانین‌ها که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و بدن را در برابر بیماری های مختلف و انواع سرطان ها محافظت می کند.

گیاه زوفا دارای خواص فراوانی است. خواص درمانی این گیاه نقش مهمی در درمان آسم، بیماری های مربوط به ریه، سرما خوردگی و دردهای گلو دارد.همچنین باعث بهبود عملکرد دستگاه قلب و گوارش می شود.

عرق گل زوفا در درمان آسم و عفونت‌های ریوی

مصرف عرق گل زوفا با عسل در درمان بیماری هایی مانند آسم و تنگی نفس موثر است. این گیاه به دلیل داشتن ترکیبات ضد التهابی و ضدویروسی بسیار مفید است.

درمان دردهای عضلانی با مصرف عرق گل زوفا

گیاه زوفا سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است و فرد را از بسیاری از بیماری ها خصوصاً بیماری‌های مزمن در امان نگه می‌دارد. این گیاه در درمان سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی، رفع التهاب و عفونت بسیار موثر بوده است. با مصرف این گیاه درمان گلو درد و دردهای عضلانی  تسکین می یابد.

عرق گل زوفا، بهبود بخش عملکرد گوارشی

زوفا از دسته گیاهانی است که با از بین بردن انگل گوارش به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. علاوه بر آن، این گیاه در درمان کولیک، گازهای معده و گوارش مفید عمل می‌کند. زوفا با کمک به دفع بهتر ادرار، دستگاه ادراری را بهبود بخشیده و التهاب موجود در آن را رفع می‌کند. علاوه بر آن با رفع انگل‌ها به افزایش اشتها در فرد کمک می‌کند.

انواع آسیاب اسوه صنعت

انواع خشک کن های اسوه سلامت

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فواید عرق گل زوفا

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5