گروه ماشین سازی
فواید عرق شنبليله

فواید عرق شنبليله

فهرست مطالب

فواید عرق شنبلیله

معمولا از خواص عرقیجات گیاهی برای درمان بیماری‌ها و تقویت سیستم دفاعی بدن استفاده می‌شود. عرق شنبلیله یکی از پرطرفدارترین عرقیجات طبیعی است. این عرق گیاهی باعث تقویت ریشه ی مو می شود. فواید عرق شنبلیله برای افزایش شیر زنان، تسکین درد قاعدگی، افزایش میل جنسی مردان و… بسیار موثر است. عرق شنبلیله سوخت و ساز بدن را افزایش داده و چاقی را کنترل می کند. این داروی طبیعی برای کاهش قند خون و کنترل دیابت استفاده می‌شود. عرق شنبلیله برای بدن مضر نیست.

عرق شنبلیله برای دیابت

مطالعات نشان می دهد که وقتی عرق شنبلیله همراه با وعده های غذایی، یک یا دو بار در روز مصرف شود، ممکن است سطح قند خون بعد از غذا را در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کاهش دهد. مصرف این عرق گیاهی دو بار در روز، ممکن است میزان قند موجود در ادرار افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ را نیز کاهش دهد. در صورت ابتلا به بیماری دیابت، قبل از مصرف این عرق گیاهی با پزشک خود مشورت کنید. هرگز بدون مشورت با پزشک داروهای دیابت خود را با هیچ مکملی جایگزین نکنید. همچنین از مصرف داروهای گیاهی بطور همزمان با داروهای دیابت اجتناب کنید.

عرق شنبلیله برای چاقی

برای چاق شدن با این عرق گیاهی، نصف استکان عرق شنبلیله را با عسل مخلوط کنید و قبل از وعده های غذایی خود مصرف کنید. توجه داشته باشید که طبیعت این عرق گیاهی گرم است. به همین دلیل، افراد با مزاج گرم، نمی توانند از این عرق گیاهی استفاده کنند.

خواص عرق شنبلیله برای چاقی

این عرق گیاهی به طور سنتی برای درمان مشکلات گوارشی استفاده می شود. اعتقاد بر این است که این عرق گیاهی می تواند سوء هاضمه و نفخ را تسکین دهد و اثر تسکین دهنده ای بر روده دارد. این عرق گیاهی به دلیل داشتن ترکیبات مفید و مغذی، ممکن است باعث چاقی در فرد شود. همچنین بانوان می توانند از این عرق گیاهی برای چاق کردن صورت خود نیز استفاده کنند.

عرق شنبلیله و فشار خون

عرق شنبلیله دارای خواص کاهش فشار خون نیز است. تحقیقات نشان داده است، این عرق گیاهی به دلیل داشتن مواد مغذی، می تواند باعث کاهش فشار خون شود. همچنین این عرق گیاهی توانسته است، سطح چربی خون را تنظیم کرده و خطر بروز بیماری های قلبی را کاهش دهد.

فواید عرق شنبلیله برای مو

عرق شنبلیله به دلیل داشتن ویتامین های مختلف، برای تقویت و رشد مو بسیار مفید است. این عرق گیاهی باعث آبرسانی بهتر به مو می شود. همچنین برای کسانی که از خشکی موی سر رنج می برند، بسیار مفید است. این عرق گیاهی باعث بهبود مشکلات مربوط به سلامت مو مانند ریزش و شوره سر می شود. این عرق گیاهی به دلیل افزایش هورمون در بدن، باعث رشد مو نیز می شود و به بازسازی فولیکول های مو کمک می کند. همچنین ممکن است بتواند طاسی سر را نیزبرطرف کند. این عرق گیاهی شادابی و درخشندگی را برای موهای شما به همراه دارد.

شنبلیله به منظورهای زیر مصرف می‌شود:

  1. کنترل قند خون
  2. کنترل تب
  3. افزایش اشتها
  4. تقویت کبد و کلیه
  5. اثرات ضد سرطان
  6. تقویت سیستم قلبی
  7. کنترل سرفه

برچسب ها: خواص شنبلیله، درمان دیابت، تقویت مو، درمان شوره سر، کنترل چاقی، خرید عرق شنبلیله در فروشگاه بزرگ اسوه سلامت، خرید دستگاه های عرق گیری اسوه صنعت اصفهان

4.3/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فواید عرق شنبليله

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5