گروه ماشین سازی
مخزن استیل آسیاب

جایگزینی به صرفه: مخزن استیل آسیاب

فهرست مطالب

جایگزینی به صرفه برای شما: مخزن استیل آسیاب طراحی منحصر به شرکت اسوه صنعت اصفهان

دستگاه های آسیاب در دو مدل ساخته می شود:

1- دستگاه های آسیاب گهواره ای

2- دستگاه های آسیاب دارای ورودی خروجی

دستگاه های آسیاب گهواره ای

آسیاب های گهواره ای پس از این که شما محصولتان را آسیاب کردید نیاز به این دارد که دستگاه را خم کرده و محصول نهایی را تخیله کنید.

دستگاه های آسیاب دارای ورودی خروجی

پس از آسیاب محصول با دستگاه های آسیاب دارای ورودی خروجی، مواد پودر شده داخل کیسه ها جمع آوری می شود. دستگاه های آسیاب دارای ورودی خروجی نیاز به این دارد که شما برای هر محصول یک کیسه ی جداگانه داشته باشید که به مرور زمان می بایست این کیسه های نو را جایگزین این کیسه ها کرد.

شرکت اسوه صنعت اصفهان برای این که شما برای هر محصول نیاز به کیسه ی جداگانه نداشته باشید و زود به زود کیسه های جدید تهیه نکنید یک جایگزین عالی در نظر گرفته است:

مخزن های استیل متصل به خروجی

برای یک بار این مخزن های استیل را سفارش دهید. و برای همیشه با کیسه های پارچه ای که حین تخلیه ی محصول دچار کثیفی و گرد و غبار می شود را کنار بگذارید.

با تهیه ی این مخزن دیگر نیازی نیست برای هر محصول کیسه ی جداگانه داشته باشید. علاوه بر این، تخلیه ی محصول سریع تر، بهداشتی تر و بدون هیچ گرد و غباری انجام می شود.

این مخزن های استیل قابل نصب بر روی هر دستگاهی از آسیاب های کوچک تا بزرگ است.

و اما خبر خوب

مشتری های عزیزی که قبلا از شرکت اسوه صنعت اصفهان دستگاه های آسیاب دارای ورودی خروجی کیسه ای تهیه کرده اند. می توانند دستگاه های خود را برای ما ارسال کرده. و از آپشن مخزن های استیل متصل به ورودی خروجی بهره مند شوند و دستگاه های خود را ارتقا دهند.

ما را در آپارات دنبال کنید
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مخزن استیل آسیاب

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5