گروه ماشین سازی
روشن و خاموش کردن روغن گیری

روشن و خاموش کردن روغن گیری ODK 60

فهرست مطالب

روشن و خاموش کردن روغن گیری ODK 60

مراحل راه اندازی دستگاه:

ابتد توپی را تنظیم کرده المنت دستگاه را ببندید و سنسور دما یا سیم ترموکوبل را بسته ترموستات را تنظیم کنید. دستگاه اماده ی راه اندازی است. سوییچ المنت را روشن کرده. چراغ قرمز روشن می شود. صبر کرده تا دمای دستگاه به دمای مورد نظر برسد (100 درجه) دانه را داخل قیف دستگاه ریخته و دور دستگاه را تنظیم کنید (15-25) سپس دستگاه را روشن کنید.

دقت کنید حتما دمای المنت در نشانگر دیجیتال به 100 درجه سانتی گراد برسد تا کنجاله بتواند خارج شود.

بعد از 2 دقیقه روغن گیر ی کنجاله دستگاه را تست کرده ببینید که نرم است یا زبر، اگر زیر دست پودر شد دستگاه را خاموش کرده 5 ثانیه دور دستگاه را برعکس کرده و بعد مهره ی توپی را شل کرده توپی را کمی کمتر از ربع دور سفت  کنید.

و باز دوباره مهره را سفت کرده. و باز دستگاه را بعد از این مرحله روشن کرده و به کار ادامه دهید.

اگر دانه ای داخل ماردون یا سیلندر گیر کند و روند روغن گیری مختل شود، سوییچ را به مدت سه ثانیه (به حالت چپگرد)، به سمت چپ بچرخانید، تا دانه ی گیر افتاده رد شود؛ سپس مجددا سوییچ به سمت راست چرخانده شود.

توجه داشته باشید، تابلو برق کالیبر 40، 60، 90 و 110 شبیه یکدیگر است، تنها تفاوتشان در طرز باز و بسته کردن توپی در مدل 110 می باشد.

مراحل خاموش کردن دستگاه:

اجازه بدهید که مواد به صورت کامل از دستگاه خارج شود. و نه روغن و نه کنجد خارج نشود. المنت را خاموش کرده و دستگاه را هم خاموش کرد.

سرویس کردن دوره ای دستگاه:

به یاد داشته باشید یکی از مزایای این دستگاه این است. که اگر تنظیمات و مراقبت ها طبق اطلاعات این دفترچه رعایت شود، نیازی به تعمیر و سرویس نخواهد داشت.

  • دستگاه را دو ماه پس از شروع کار، با روغن واسکازین، روغن کاری کنید.
  • پس از آن هر شش ماه یکبار برای تخلیه واسکازینِ گیربکس خورشیدی، پیچی که (در پایین ترین نقطه دستگاه) قرار گرفته است، را باز کنید.
  • پیچ بالای دستگاه که مخصوص ورود واسکازین تازه است را نیز باز کنید. (به این ترتیب هوا از محل پیچ بالایی وارد دستگاه شده و روغن واسکازین قدیمی از محل پیچ پایینی خارج می شود.)

نوع واسکازین که باید داخل دستگاه ریخته شود” واسکارین بهران بردبار 150″ یــا “توتال یا شل می باشد.

  • در پایان، پیچ تخلیه (پایین) را ببندید و از آب بند شدن و محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. و از طریق پیچ بالایی واسکازین جدید را وارد گیربکس کنید.
  • به یاد داشته باشید از طریق چشمی که روی پایه ی گیربکس تعبیه شده میزان واسکازین مورد نیاز را وارد کنید (بعد از پر شدن، باید خط قرمز این چشمی در وسط قرار بگیرد.) میزان واسکازین مورد نیاز گیربکس توسط این چشمی تنظیم می شود.
  • واسکازین، باعث صیقلی شدن مسیر روغن گیری شامل ماردون و توپی و تیغه دستگاه می شود.

روشن و خاموش کردن روغن گیری ODK 60

قیمت روغن گیر های اسوه صنعت

قیمت روغن های اسوه سلامت

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روشن و خاموش کردن روغن گیری

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5