گروه ماشین سازی
اسوه در مسقط عمان

حضور مدیران اسوه صنعت در نمایشگاه بین المللی آگروفود عمان

فهرست مطالب
جناب مهندس اسماعیل حفیظی کارآفرین صنایع غذایی

از تاریخ 12 لغایت 15 آذر ماه 1402، نمایشگاه بین المللی آگروفود در شهر زیبای مسقط، پایتخت کشور عمان برگزار گردید. در این سال، هیئت مدیران گروه تولید اسوه، جناب آقای مهندس اسماعیل حفیظی، کارآفرین و بنیان گذار کارخانه ماشین سازی اسوه صنعت، و جناب آقای احمد امینی، تولید کننده ی محصولات ارگانیک و سلامت محور اسوه سلامت، به همراه دو نفر از اعضای دیگر تیم جناب آقای محمدرضا سالمی، مدیر تبلیغات و فروش، و خانم زهرا سادات میرلوحی، مترجم زبان انگلیسی در این نمایشگاه حضور به هم رساندند.

در این نمایشگاه، بیش از 11 کشور مختلف از سراسر دنیا شرکت کرده بودند. از محصولات صنایع غذایی گرفته تا تجهیزات پیشرفته و نوین کشاورزی. این تجربه ی به یادماندنی، دروازه ای برای آشنایی با کسب و کارهای مرتبط دیگر در سراسر دنیا و تبادل اطلاعات و فناوری بین همدیگر بود. و ما از این تجربه دلچسب و آشنایی با بزرگ کارآفرینان این عرصه بسیار خرسند هستیم.

آقای اسماعیل حفیظی- سازنده دستگاه های صنایع غذایی

اسماعیل حفیظی: “کشور عمان پل گذری برای صادرات به کشورهای دیگر است. و شرکت اسوه صنعت اصفهان، برای نایل شدن به چنین هدفی سعی بر آن دارد تا تحقیقات بازاری اش را راجع به عمان به انجام برساند. باشد روزی که بتوانیم بدون محدودیت و تحریم، خدمات رسان افراد در سراسر جهان باشیم.و فرهنگ اشتغال زایی را رواج دهیم”.

4.5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسوه در مسقط عمان

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5