گروه ماشین سازی
دستگاه مکنده صنعتی

مکنده با قدرت 270 km/h را با اسوه تجربه کنید

فهرست مطالب

برای اولین بار مکنده با قدرت و سرعت 270 km/h را با اسوه تجربه کنید

گروه ماشین سازی اسوه صنعت اصفهان، سازنده ی ماشین آلات.صنایع غذایی موفق به ساخت اولین و پرقدرت ترین ساخت دستگاه مکنده با قدرت و سرعت بالا می باشد. جنس بدنه ی این مکنده با قدرت 270 km/h می تواند.هم از آهن و هم استیل و یا رنگ استاتیک طبق سلیقه ی مشتری باشد. این نوع دستگاه مکنده را می توان روی دستگاه های آسیاب با توان موتور بالای 10 اسب بخار نصب کرد. مشتریان می توانند هر دستگاهی را طبق نیاز و سلیقه ی خود سفارش دهند و دستگاه مکنده از این قاعده مستثنا نیست. شرکت اسوه صنعت اصفهان تولید کننده ی دستگاه مکنده از توان موتور 2 تا 60 اسب بخار می باشد.

دستگاه مکنده ی حاضر در ویدیو با قدرت و سرعت 270 کیلومتر بر ساعت دارای توان موتور 15 اسب بخار می باشد. با این دستگاه می توان به راحتی دانه های روغنی را که دپو شده مکش کرد و میزان تولید را تا دو برابر افزایش داد. این دستگاه به دلیل بالانس شدن قطعات، کم ترین صدا و لرزش را دارد. این دستگاه محصول نهایی را خنک کرده و باعث حفظ اصل کیفیت و رنگ محصول آسیاب شده می شود.

مشخصات فنی دستگاه مکنده

دستگاه های آسیاب با مکنده- آپارات

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستگاه مکنده صنعتی

آخرین مطالب سایت:

آسیاب زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه هایی پر طرفدار در آشپزی است. این ادویه ی خوشمزه برای پودر شدن بسیار سخت است. در این مقاله تقریبا از

ادامه مطلب »
برچسب ها:

پیشنهاد لحظه ای:

امتیاز این مطلب:
5/5